En heeeeeelt vanlig lördag..
Publicerat den

Det gick jättebra hos mormor idag, gick himla fort! Fortare än planerat. Var i stan vid fyra och träffade Tove. Var galet mycket folk, och jag blev nästan tokig tills jag kom på att det är lönehelg. Haha, första gången på läääääänge som jag inte är en av dom. ÄNDÅ ska jag in till stan. Suck. Jaja. Det var iallafall riktigt mysigt att få prata av sig över en fika. En låååång fika. Välbehövd. Det är så uppfriskande att prata med henne. Den tjejen har verkligen fötterna på jorden och jag är riktigt glad över att hon är min vän, fina Tove! ♥
 
JUST NU ligger älsklingen helt utmattad i sängen och snarkar. Han är så söt när han sover. Jag är piggare än vad jag trodde att jag skulle vara vid den här tiden. Tittar på "Trubbel i paradiset" på trean. Imorgon blir det en riktigt latdag. En hemmadag. Ska inte röra mig ur fläcken! Förutom ner till centrum när vi måste handla mat. En tittapåfilmingosaditäcketdag. Yep. Det bestämde jag nu. Så blir det. Vi ses imorgon!






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?