Breakie time
Publicerat den

Godmorgon! Det är det verkligen, en god morgon. Vaknade vid fem när Jespers larm drog igång, låg och vände och vred på mig tills det var dags för honom att gå och dags för min hejdåpuss. Sedan somnade jag om och sov som en stock till halv tio. Ringde ett samtal och bekräftade om ett jobb. Ja inget "riktigt" jobb, det gäller bara en dag. Jag och Jesper ska jobba på Skansen den 1 sept. Ska bli kul, hoppas på bra väder då det blir en heldag utomhus! 
 
Nu sitter jag här i soffan framför Desperate Housewives och har precis ätit en monsterfrukost. Är helt proppmätt nu! Slängde ihop en smoothie på mango, nektarin och lite mjölk, kokade två ägg och åt som vanligt min hemgjorda müsli. Jag älskar frukost. Sålänge man har tid till att göra något annat än att slänga i sig en macka. Nu menar jag inte att jag tycker det är äckligt med mackor, dom kan vara hur goda som helst! Jag menar bara att det är något som jag har ätit fööööör mycket av och nu tycker jag att det är tråkigt. Mycket godare och roligare om man har tid till att fixa något man annars inte skulle ha tid till. 
 
 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?