Hallå världen!
Publicerat den

Då var man här igen. I bloggdjungeln. Vad tänkte jag med egentligen? Jaja, jag ska ge det ett försök. IGEN.

Hur som helst. Jag ska väl börja med att presentera mig. Malin Flensburg var namnet. 21 år. Jag bor sedan ett år tillbaka i Solna med min underbara pojkvän Jesper som jag varit tillsammans med i snart 5 år. Jag älskar att resa och att laga mat. Ordning och reda tycker jag är viktigt, dock är det lite svårt i vårat lilla krypin. Just nu är jag mellan två jobb. Tidigare jobbade jag med skor. Höll ut i 2½ år, sedan sa kroppen ifrån så då var det byebye till den branschen. Nu får vi se vad som händer helt enkelt. Jag är inte orolig, det löser sig. Förutom att resa och laga mat så gillar jag även att träna och träffa mina vänner. Det är väl det jag kommer kladda mest om här. Häng med vettja! 

 

 
 
 



Blogg.se

Lycka till med din nya blogg!



URL: http://blogg.se





NAMN
 

MAIL


URL





Spara?