Crazy friday
Publicerat den

Huahua vad tiden går fort! Känns som att man inte hinner med något alls. Efter frukosten drog jag på mig träningskläderna för en powerwalk. Gick till Hagaparken, tog en runda där och gick hem igen. Tog ungefär en timme. Riktigt skönt faktiskt! Det blir absolut en ny vana. När jag kom hem igen hoppade jag in i duschen och åt sen lite mozzarella och tomat. Kände mig uttråkad så åkte in till stan, gick runt, blev tokig på folk och åkte hem. Haha! Folk fattar inte att man inte kan gå hur som helst i stan, det GÅR INTE att stanna mitt i vägen. Folk kommer faktiskt bakom och vill förbi. Haha aja, handlade mat och tog en sväng in på systemet och nu är jag ÄNTLIGEN hemma. Mannen är påväg hem från jobbet så ska börja förbereda lite här hemma så man kan ta det lugnt sedan. Ciao sålänge!
 
Försökte sakta in så mycket som möjligt för att tanterna inte skulle komma med på bild,
men de gick nog lika sakta som jag... 






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?