Morning!
Publicerat den

Halv åtta imorse valde mina ögon att öppna sig. Vi slocknade strax innan elva igår så det var väl lagom tid att vakna ändå. Men kroppen sa ifrån så jag kom inte upp förns efter åtta. Nu, drga timmen senare, har jag hunnt steka bananpannkakor och fixat te, och dessutom fått i mig allt. PROPPMÄTT är bara förnamnet på vad jag är nu, haha! 
 
Nu väntar vi på att bli upplockade av mina föräldrar för att åka in till mormors lägenhet och tömma den. Yep, den ska säljas. Kan bli tufft att gå igenom alla saker, men det ska nog gå bra. Sedan kanske vi skulle svänga förbi och hälsa på henne där hon bor nu, får se. 
 
Bananpannkakor
En banan
2 ägg
 
Svårare än så är det inte, haha! Det här är den lata versionen på bananpannkakor, annars brukar jag tillsätta en dl fiberhavregryn och en näve krossade valnötter. Sedan är det gott med keso och frukt till. Den här gången varvade jag pannkakorna med blåbär och hade sedan keso, banan och kiwi på. SUPERGOTT






NAMN
 

MAIL


URL





Spara?